Katagori: , , ,

Nostalji - 7 Kiremit

sizinicin sokakoyunlari sosyalmedya yedikiremit
Merhaba arkadaşlar bu yazımda sizlere 7 kiremit hakkında yazacağım. Biz 7 tane kiremit bulamasakta çevreden taş fayans parçaları ile oynardık. Kızlı erkekli tabii. Bazen kızlara erkekler bazende karışık oynardık. Ama ben hep kızları seçerdim :))). Oyun en az 2 gruptan oluyor. Ve kiremitin arkasına karşı gruptan bir kişi geçiyor diğerleride topu vurmaya çalışıyor. Ve vurduktan sonra kaçıyorlar. Diğer grup onları vurmadan 7 kiremiti dizmeye çalışıyor dizdiklerinde 1 - 0 kazanmış oluyorlar...


Yalçın Güler

Yazar & Programcı

Ben Ayşegül Eren. Aksaray Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Bölümünde okuyorum. Bölümümden çok memnunum. Gelecekte de bilgisayar ile ilgili işler yapmak istiyorum. Uzun zamandır da ekşi sözlükte yazarlık yapıyorum.

6 Yorum yapıldı.:

  1. Ahhah :D Ben bilmiom bu oyunu ama ebeyn bilir :)

    YanıtlaSil
  2. hashahs biz bu oyuna 7 taş 8 taş 9 taş filan diyoduk :D ne günlerdi yaa duygulandım

    YanıtlaSil
  3. 8 taş diyorduk biz de ya :) Kiremit diyince şaşırdım.

    YanıtlaSil
  4. Hiç oynamadım fakat eskiden oynanacak oyuna benziyor :)

    YanıtlaSil
  5. bizde 8 taş derdik Kiremit'i ilk kez duydum.

    YanıtlaSil
  6. Biz 8 taş derdik kiremit ilk defa dyuyorum

    YanıtlaSil

 

Önerdiğim Siteler:

  • Copyright © Nostalji Rüzgarı™ 2014 - 2016 Tüm Hakları Saklıdır
    Tema Tasarım Kodlama .