Katagori: , , , ,

Nostalji - Tetris

nostalji sizinicin sokakoyunlari sosyalmedya tetris

Bu nostalji yazımda sizlere vazgeçilmeyen tetrisi anlatacağım :)


Bir çoğumuzun ilk eğlencesi, ilk heyecanı.. Brick Tetrisi en az 5 çocuktan  3ü oynamıştır :). Benim için internetin olmadığı dönemde tetris vardı. O zamanlar sadece Gameboy ile oynanabilen “Tetris” önemini yitirmemiş, eskimemiş, kaybolmamış olacak ki günümüze kadar hala oynanmakta.  Televizyonun oyunlar kısmında, internette, telefonda vs vs. Ben tetrisi hiç elimden düşürmezdim diyebilirim :) yemek yerken, biyere giderken, hatta ve hatta uyuyacağım zaman yatakta bile oynadığımı bilirim :) Kırıldığı veya bozulduğu zaman gider bir tane daha alırdım :)) Vayyy be ne günlerdi…



Yalçın Güler

Yazar & Programcı

Ben Ayşegül Eren. Aksaray Üniversitesi Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu Bilgisayar Programcılığı Bölümünde okuyorum. Bölümümden çok memnunum. Gelecekte de bilgisayar ile ilgili işler yapmak istiyorum. Uzun zamandır da ekşi sözlükte yazarlık yapıyorum.

0 Yorum yapıldı.:

Yorum Gönder

 

Önerdiğim Siteler:

  • Copyright © Nostalji Rüzgarı™ 2014 - 2016 Tüm Hakları Saklıdır
    Tema Tasarım Kodlama .